לוח פרסום עיסוי - מה חובה לדעת וממה להיזהר

בטוחים שאתם מכירים את כל סוגי העיסויים, את כל המטפלים ואת כל המסאז'ים? כדאי שתחשבו שוב. את העיסויים הקונבנציונליים כמו עיסוי שוודי, טיפול באבנים חמות או אוליי אפילו עיסוי סיני מסורתי כבר ראיתם, חוויתם, שמעתם או קראתם איפשהו. אבל מה לגבי ספא מסוג אחר לחלוטין? סוגי עיסויים שגם לוח פרסום עיסוי לא מכיל? אספנו עבורכם כמה עיסויים ומעסים לא שגרתיים שחלקם הומצאו רק לשם גימיק תיירותי וחלקם כטיפולים פורצי דרך בתחום הרפואה האלטרנטיבית.

העיסויים שכנראה לא שמעתם עליהם

את העיסויים המסורתיים שניתן לקבל בכל ספא או כאלו שניתן גם למצוא באינטרנט כמו לוח פרסום עיסוי אתם כבר בטח מכירים, אבל מה עם עיסוי עם חיות למשל? או עיסוי קולינרי? 

עיסוי עם בעלי חיים

ברוב מכוני הספא ישאלו אתכם אם אתם מעוניינים במטפל או במטפלת, אבל בספא במושב תלמי אלעזר אשר ממוקם בסמוך לעיר חדרה ישאלו אתכם כמה נחשים אתם מעוניינים שיעסו אתכם והאם אתם מסכימים שהם יהיו ארסיים או לא. קצת מזרחית למושב תלמי אלעזר, בתאילנד, תוכלו לקבל עיסוי מפילים צעירים שיתפחו לכם על הגב, על הישבן, על השכמות ועל השיבן עם החדק שלהם. היעילות הרפואית בכך מוטלת בספק אך בחוויה הרגשית אי אפשר שלא להתאהב. אם בעלי חיים אקזוטיים פחות קורצים לכם ובא לכם משהו קטן ועדין יותר, תשמחו לגלות שפדיקור יודעים לעשות גם דגיגונים. ספא זוגי מיוחד בו תוכלו לטבול את הרגליים בגיגית או בריכת דגים קטנים חסרי שיניים שמכרסמים את העור המת מהרגליים ומצחצחים לכם אותן לחלוטין. אם זה לא מספיק לכם, במקומות מסוימים בעולם כמו במלזיה לקחו את הפטנט צעד אחד קדימה וניתן לקבל טיפול כזה בכל הגוף!

עיסוי קולינרי

לוח פרסום עיסוי אולי דווקא כן יוכל להציג לכם כמה מן העיסויים  האלה בארץ אך מעבר לים הוא בהחלט נפוץ יותר- שם תקבלו עיסוי באמצעות מזונות כמו שוקולד, קפה או אפילו קוויאר. שם המשחק הוא "ככל שחומר הגלם יותר יקר כך הטיפול מפנק יותר". שוקולד הוא הנפוץ מבין המאכלים המשמשים לעיסויים כיוון שהוא עשיר בנוגדי חמצון ומסייע לבלימת הזדקנות העור. בטיפולי השוקולד ימרחו לכם שוקולד גם על הפנים ותוכלו להנות מליקוקי שפתיים פה ושם לטיפול טעים ומתוק במיוחד. אם שוקולד זה ילדותי ולא מפנק מספיק עבורכם, טיפול בקוויאר זה הטיפול המושלם עבורכם. ביצי הדגים הקטנטנות עשירות במינרלים ומעשירות לכם את העור. כבר לאחר טיפול אחד בלבד ניתן להבחין שהעור קיבל  זוהר וברק.

ספא משכר

ספא יין זו לא המצאה חדשה במיוחד וגם אותו תוכלו למצוא בישראל דרך לוח פרסום עיסוי כשאחד ממכוני הספא המוכרים שמתמחים בטיפולי ספא ביין נמצא בזכרון יעקב. ספא יין לא מחייב טבילה יחידנית באמבטיית יין משכרת ומפנקת אלה גם ניתן לסגור מקום למסיבת רווקים ולחוות את ההרפתקה הזו עם כל החברים. אחד מהאתרים הנפוצים והמומלצים לטבילה באלכוהול נמצא ביפן כשבמקום למלא את הבריכה ביין, שם ממלאים אותה במשקאות חמים לחוויה טיפולית מירבית כמו סקה, תה ירוק או אפילו קפה. לאלו מכם שרק הבירה מדברת אליהם, ניתן לעשות טבילת בירה מפנקת במבשלת בירה בצ'כיה שמכינה את הבירה שלה במיוחד עבור המטרה הזו.

טיפולי זהב

זה נכון שטיפולי ספא אקזוטיים לא זולים כלל מלכתחילה, אך יש אנשים שמוכנים לשלם המון עבור טיפול אחד. טיפול בזהב למשל הוא מטיפולי העור היקרים ביותר. לשם הטיפול מייצרים זהב 24 קראט רך במיוחד המיועד לעור הפנים. לאחר מריחת הזהב העור נעשה חלק, גמיש וזוהר במיוחד.

כל מה שצריך לדעת על רשימת מטפלים עיסוי

במרחבי הרשת ניתן למצוא עשרות מאמרים על רשימת מטפלים עיסוי כמו זה ולהשוות ביניהם גם בטווח המחירים, גם בזמינות וגם בסוגי העיסויים שהם מציעים. רשימת מטפלי עיסוי מאפשרת למעסים להירשם באופן עצמאי וליהנות מלקוחות, ביקורות ופניות.

תוכן עניינים
תוכן מומלץ עבורך:
מסאז' בספא או עיסוי מסוים? בחרו את האפשרות המתאימה