ספא בנווה צדק

ספא בנווה צדק

שכונת נווה צדק היא השכונה היהודית הראשונה שנבנתה מחוץ לחומות העיר יפו. בתקופה בה היא החלה להיבנות עוד לא תוכננה העיר תל אביב והיא הייתה מעין שלוחה יהודית עצמאית מחוץ לעיר יפו. היא הוקמה בעקבות הצפיפות שהייתה באותן שנים (1887) בעיר יפו כפתרון דיור ליהודים החדשים שעלו ארצה. השכונה הוקמה על שטח פרדסים שנקנו מיזם יהודי במחיר נמוך מאוד לצורך חלוקת השטח ל-48 חלקות להקמת השכונה ולכן הבתים הוקמו בה בצפיפות יחסית. אנשי רוח רבים חיו בשכונה המתרחבת בתחילת המאה ה-20 כמו ש"י עגנון והרב קוק. באמצע המאה הקודמת השכונה הוזנחה וסבלה מהגירה שלילית עד שבשנות ה-80 היא החלה לעבור מהפך של ממש אשר כלל בניית מגדלים בחזית השכונה לאורך חוף הים ועד להריסת בתים ישנים לטובת חדשים יותר. בצידה המזרחי של השכונה (קצה שדרות רוטשילד) נבנו מגדלים נוספים כמו מגדל שלום ומגדל נווה צדק הנחשבים עד היום לסמלים בולטים בעיר העברית. בעקבות המהפכה שעברה השכונה, צביונה המודרני הפך לאתר תיירותי אקזוטי המושך אליו תיירים מכל העולם כולל ישראלים רבים המחפשים חופשה מרתקת אך קרובה לבית. ספא בנווה צדק זהו תחום תיירותי חשוב שצמח בשכונה יחד עם מלונות הבוטיק המיוחדים שלה.
כיום השכונה שינתה את פניה ומהווה אזור מגורים מהיקרים והמבוקשים בישראל ובתל אביב בפרט. כחלק מהמשך פיתוח השכונה גם בימינו ,נחנך לאחרונה פארק המסילה, אחת מהטיילות המפוארות בתל אביב ובמקביל מתוכננות 2 תחנות רכבת קלה בשתי קצוות השכונה.

ספא בנווה צדק - מדריך קצר ליום מפנק במיוחד

ההמלצות מדברות על דברים שעליכם לעשות כהכנה ליום הספא כדי להרגיש את החוויה דרך כל החושים בדרך המקסימלית ביותר. אז כדאי שתקראו בדייקנות ותפנימו את הדברים שכדאי לעשות לפני ספא בתל אביב.
השתדלו להגיע לספא מהבית שלכם ולא ישר מיום עבודה עמוס או נסיעה ארוכה. בשביל ההרגשה הטובה האישית שלכם, התארגנו ליום ספא בנווה צדק כמו לכל יציאה שלכם לקולנוע או מסעדה, תתקלחו, התלבשו בבגדים שאתם אוהבים ועשו פשוט כל מה שאתם רגילים אליו כמו לכל יציאה לפני שאתם מגיעים לטיפול.
הגיעו ערניים לעיסוי. אתם יכולים להגיע עייפים לספא ולסבול מכל רגע שאתם נמצאים שם עד הרגע שתרדמו ופשוט תפספסו את כל ההנאה או שתבחרו בדרך הקלה יותר ופשוט תשנו טוב בלילה שלפני ותהנו מכל שנייה שהחוויה הזאת יודעת להציע.
הגיעו בשעה שקבעתם מראש. נורא חבל אם תפספסו חלק מזמן הטיפול שמגיע לכם בגלל איחור. צאו מהבית כמה דקות לפני המתוכנן.
בקרו בנוחיות לפני הטיפול. גם אם אתם מרגישים שאתם לא צריכים, עשו זאת בכל מקרה כי מי יודע, טיפול של שעה וחצי עד שעתיים נורא יאכזב לעצור באמצע כדי לצאת לשירותים או גרוע מכך, להתאפק במשך כל זמן הטיפול.
אל תסתירו מידע רפואי מהמטפלים. המטפלים המקצועיים בספא שתבקרו בו ידעו איך להתמודד עם כל בעייה שיש לכם ואולי אף להקל עליה. כל שעליכם לעשות הוא לידע אותם ומשם הדאגה היא עליהם.
תמתנו את הארוחה שלפני העיסוי. להגיע למסאז' עם בטן נפוחה במיוחד כשחלק מהזמן ככל הנראה תשכבו על הבטן זו לא חווית הספא שעליה תמיד חלמתם.
אין צורך למרוח קרמים, משחות או כל תכשיר אחר על גופכם. העיסויים כוללים מריחת שמנים ומשחות וחלק מהטיפולים גם כוללים טבילה בג'קוזי, ישיבה בסאונה וכו'.
הטיפ אולי החשוב ביותר שמומלץ לעשות לפני שמגיעים לספא, הוא להתנתק מהעולם החיצוני, להשאיר את כל המחויבויות מאחור, ואם אתם באמת מוכנים לניתוק מוחלט, השאירו מכשירים ניידים בביתכם. אל תתפשרו, ספא בנווה צדק זו חוויה שבהחלט תחדש לכם את האנרגיות ותעורר מחדש את כל החושים שלכם.

תוכן עניינים
תוכן מומלץ עבורך:
מסאז' בספא או עיסוי מסוים? בחרו את האפשרות המתאימה