עיסוי הוד השרון

דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים עכשיו לאתר להזמנת טיסות לחו"ל, בוחרים את היעד הכי אקזוטי והכי מטורף שאתם מסוגלים לחלום עליו – המלדיבים, איי סיישל, האיים הקנריים או אפילו תאילנד. ברגע שאישרתם את ההזמנה אתם שומעים קול צופר מתחת לחלון ביתכם ורואים שהמונית לשדה התעופה כבר ממתינה לכם עם המזוודות שלכם בתא המטען. בשדה התעופה אתם עוברים בלי תורים ובלי בידוק הישר משער הכניסה איפה שהמונית הורידה אתכם אל תוך המטוס למחלקת העסקים. הדיילת מניחה לכם כוס שמפנייה ביד ובלי ששמתם לב המטוס כבר השלים את הנחיתה. הדיילות מלוות אתכם הישר לרכב פאר שאוסף אתכם ממדרגות המטוס אל המלון הכי יוקרתי על שפת חוף זהוב ומצוחצח. אתם נשכבים על מיטת טיפולים רכה ונעימה ולא רחוק מכם להקה המנגנת מוזיקת עולם מרגיעה. בשנייה שחשבתם לעצמכם שיותר טוב מזה לא יכול להיות, ניגשת אליכם מסאז'יסטית ומעסה כל איבר וכל שריר בגופכם עד לריפיון ושלווה מוחלטים. ממש חלום מדהים מה? מה אם נספר לכם שאתם יכולים להתעורר מהחלום ולחוש את אותה חוויה אקזוטית ומענגת ולקבל עיסוי חלומי כאן בהוד השרון? אפשר לחוש חוויה אקזוטית דרך מסאז בהוד השרון ממש כאן קרוב לביתכם? עשרות קליניקות, מטפלים וסוגי עיסויים פרוסים בפניכם בהוד השרון וכל אחד יכול למצוא את הטיפול המועדף עליו בלי להתרחק מהבית. עיסויים לנשים בהריון, עיסוי שוודי, רפלקסולוגיה, טיפולי שיאצו, עיסוי רקמות עמוק, אוסטאופתיה ועוד.

עיסוי הוד השרון - טיפול במגע

בשנות החמישים נעשה מחקר פורץ דרך בתחום טיפולי המגע. במסגרת המחקר נבדקו השפעותיו של טיפול במגע על התפתחותם של פגים ותינוקות. הניסוי הראה שטיפולי המגע בתינוקות משפרים את קצב התפתחותם ופגים שקיבלו גם הם את העיסויים עלו במשקל והתמותה בקרבם ירדה משמעותית. הדבר שגורם לעונג בזמן עיסוי במגע הינו שחרור הורמון האהבה, הנוגדן למתחים נפשיים. מחקרים נוספים אשר בדקו את השפעת הטיפול במגע בקרב ילדים ונוער חולי סוכרת הציגו נתונים מרשימים, רמת הסוכר אצל הילדים ירדה ורמת תאי הדם הלבנים, אלה שאחראים על חיזוק המערכת החיסונית, עלתה. טיפול במגע לספורטאים מחזק את שריריהם ומשחרר אותם לקראת האימון הבא שלהם. באחד המחקרים התגלה ששרירי הספורטאים שמקבלים טיפול במגע אחרי פעילות ספורטיבית מחלימים ב-60% מהר יותר מספורטאים שלא. הדבר תקף גם לאנשים המחלימים מניתוח או פציעה. גם אם אתם ממש לא ספורטאים אלה אנשים שלא עוסקים באף פעילות ספורטיבית וממעיטים לנוע ביומיום, טיפול במגע משפר את תפקוד זרימת הדם ומשפר את תפקוד המטבוליזם. עיסוי במגע משפיע בצורה חיובית גם על מערכת הרבייה הנשית בכך שהוא מפחית תסמונות קדם וסתיות, מגרה את השחלות במקרים של עיכוב הריון ומאזן את המערכות ההורמונליות בגיל המעבר.

עיסוי הוד השרון - מה זה אוסטאופתיה

אוסטאופתיה נועדה לצורך טיפול בכאבי גב, שרירים ושלד (עצמות ומפרקים). האוסתאופטיה עוד לא הוכחה מדעית ואין עדויות רפואיות המאשרות שהרפואה הזו אכן יכולה לעזור בהחלמת המטופל אך מטופלים רבים יוכלו להעיד שהטיפול עזר להם לפתור בעיות שהרפואה הקונסרבטיבית עוד לא הצליחה. טכניקת האוסטאופתיה מגיעה מהאמונה שכל חלק ואיבר בגוף מקושר לאיבר אחר ועל המטפלים לדעת איזה איברים לעסות. לדוגמה כדי לטפל בדלקות ברכיים המטפל יכול ללחוץ בנקודות מסוימות בקרסוליים. העיסוי האוסטאופתי שונה מכל עיסוי אחר ורוב זמן העיסוי המטפל לוחץ בעוצמה בנקודות מסוימות בגופו של המטופל עד לתחושה של כאב בלתי נסבל שלאחריו מגיע ההרפיה ומתחדשת זרימת הדם אל האיברים. 

עיסוי הוד השרון - רפלקסולוגיה

הרפלקסולוגיה היא שיטה עתיקה לאבחון וטיפול בכאבים שונים בגוף באמצעות כף הרגל. הרפלקסולוגיה מאמינה שכל כאב בגוף החל מכאבי גב ועד לכאבי שיניים אפשר לרפא או לפחות להפחית באמצעות טכניקות עיסוי בכפות הרגליים. טיפולי הרפלקסולוגיה עתיקים כל כך שלאחרונה נמצאו ציורי קיר בפירמידות שבמצרים המתעדים טיפולי רפלקסולוגיה. בתחילת המאה ה-20 החל המחקר והפיתוח של הרפלקסולוגיה באופן מסיבי ובכך הוא שוכלל לשיטת הטיפול האלטרנטיבי שהוא היום.

עיסוי הוד השרון - עיסוי שוודי

העיסוי השוודי זה המסאז' הקלאסי אירופאי המוכר והאהוב על כולם. עיסוי שוודי הוא מהטיפולים הנפוצים בישראל בגלל היכולות שלו להפיג מתח ולשחרר לחצים נפשיים המזוהים כל כך עם הישראלים שכל הזמן נמצאים במרוץ מתיש בין קריירה למשפחה. רוב העיסוי מתבצע בשכיבת המטופל על הבטן כשהמעסה מורח עליו שמנים ארומטיים ברקע מוזיקה מרגיעה ונרות ריחניים לחווית שלווה מקסימלית.

אז אם אתם תושבי אזור השרון אין לכם כל צורך לנסוע בפקקים עד תל אביב או לטוס לחופשה בחו"ל כדי לקבל טיפול במגע, עיסוי הוד השרון נמצא ממש כאן.

האם רלוונטי עבורך עבורך עיסוי עד הבית בהרצליה?

תוכן עניינים
תוכן מומלץ עבורך:
מסאז' בספא או עיסוי מסוים? בחרו את האפשרות המתאימה