אודות ספא 4 מי - איך הכל התחיל?

אז אתם בטח שואלים את עצמכם למה בכלל הקמנו את האתר? כמונו כמוכם, אנחנו אנשים שאוהבים לקבל טיפול איכותי, ותמורה איכותית לכסף שהוצאנו – בכל ארץ ועיר שביקרנו האטרקציה הראשונה שחיפשנו היא עיסוי איכותי אצל בעל מקצוע שיודע את העבודה ויש לו את התעודה המתאימה.

גילינו שדווקא בתחום הזה, מגיעים הרבה פעמים לאתרים שלא קשורים (אמנם מציעים מסאז', אבל עם אקסטרות נוספות שפחות עניינו אותנו).

החלטנו להרים את הכפפה ולהקים פלטפורמה מקצועית שיודעת לקשר אתכם למטפל הנכון, עם ההכשרה הנכונה ובהתאם לאזור שתבחרו.

עובדות שחשוב שתכירו עלינו:

1. כל המטפלים שעובדים איתנו הם מקצועיים, עם דיפלומה מתאימה והם מחכים רק לכם!
2. אספנו מטפלים בכל רחבי מדינת ישראל, מדרום ועד צפון כדי שתוכלו לקבל טיפול איכותי לא משנה היכן אתם נמצאים.
3. כל המטפלים שעובדים איתנו מקבלים תשלומים במגוון אמצעים, אשראי, ביט מזומן – העיקר תגיעו ותהנו!
4. ניסחנו את זה מכל כיוון אפשרי, אך זה לא יכול להישמע טוב – אז נלך דוגרי > אנחנו לא מתעסקים עם נערות ליווי, שירותי ליווי, וכל פעילות לא חוקית כזאת או אחרת.

יש לנו שאיפה להגיע לטיפולים אצל כל המטפלים שעובדים מול האתר, אך לא תמיד זה מתאפשר לכן מיד לאחר הטיפול שלכם הצוות שלנו יצור אתכם קשר ויבקש חוות דעת על המטפל – מטפלים שלא יעמדו בסטנדרט הגבוה שלנו לא ישארו באתרנו.

אז מה אתם אומרים? עשינו לכם חשק לעיסוי מקצועי?

אנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא ולהעשיר את הידע לגבי העולם המופלא הזה שנקרא "עולם העיסויים"
אה, ודבר אחרון שחשוב לנו – מצאתם באתר משהו לא תקין? חושבים שיש לכם הצעה לשיפור? סתם רוצים להגיד לנו תודה על השירות המהמם? תרגישו חופשי ליצור איתנו קשר ממש כאן למטה בטופס.

נ.ב אנחנו מייצרים המון תכנים לאתר, מדובר בתחום אינסופי לכן יש לנו המון על מה לכתוב – מצאתם את התחום מעניין אתכם? תיכנסו מידי פעם ותקראו את התוכן החדש שאנחנו מייצרים, מבטיחים שיהיה לכם כיף חיים!

הפידבק שלכם חשוב לנו!

בתמונה, המטפל שבחרתם כבר מדליק נרות ומתכונן להגעתכם