עיסוי זוגי עד הבית

תרבות המסאז'ים הישראלית צברה תאוצה בשנים האחרונות, התחרות בשוק גוברת ויחד איתה גימיקים, שירותים וסגנונות עיסוי חדשים מתפתחים ומתחרים כל הזמן על הארנק של הצרכן. מסאז' בספא עדיין מאוד פופולרי ונראה שהוא רק ממשיך להתרחב, אך יחד עם זאת, שירות עיסוי זוגי  עד הבית מתחיל להדביק את הפער. הצורך והרצון להזמין עיסוי זוגי עד הבית מגיע מהרצון לפינוק טוטאלי זוגי. במקום לנהוג בפקקים אל מכון הספא, לחפש חנייה ואחר כך כשהגוף רפוי והנפש שלווה לחזור את אותה דרך מרגיזה הביתה.  אפשר לחגוג יום נישואין, אירוסין, ביום החתונה או אפילו סתם כמתנה עם עיסוי זוגי עד הבית.

עיסוי זוגי עד הבית - למי זה מתאים?

עיסוי זוגי זו דרך נהדרת לבילוי ספא זוגי. העיסוי בזוג גם יכול לעזור לבן הזוג הביישן יותר להתמודד עם המבוכה אם הוא חווה זאת בפעם הראשונה. נוכחות שני בני הזוג יחד בבית בקבלת העיסוי גורמים לחוויה שונה לחלוטין בזכות התקשורת שיכולה להתקיים בין בני הזוג. בנוסף, עיסוי זוגי עד הבית זו דרך מיוחדת להעצמת הרומנטיקה בין בני הזוג. 

למי שיש ספק בכך, עיסוי זוגי לא נעשה על ידי מטפל אחד אלה מטפל לכל אחד כאשר את מין המטפל כל אחד יכול לבחור לפי נוחיותו והרגשתו. כמו גם, עיסוי זוגי אפשר לעשות לא רק עם בן / בת הזוג, את העיסוי אפשר לעשות עם קרובי משפחה, הורים, אחים ואפילו חברים שרוצים להנות ביחד מטיפול מפנק. 

טיפים לעיסוי הראשון

בהזמנת המעסים הביתה ניתן לבחור את מין המעסה ומכוני הספא תמיד משתדלים לרצות את לקוחותיהם ולספק את מין המטפל שיבחרו. הבחירה אם לדבר עם המטפל או עם בן / בת הזוג היא בידי המטופלים. אפשר לשכב ולשתוק ליצירת השלווה המושלמת ואפשר לשוחח כדי לחלוק את החוויה. הדבר הנורא מכל למי שחווה עיסוי לראשונה הוא ההתמודדות עם עירום. ראשית אין כלל ממה לחשוש, גם אם אתם אינכם שלמים עם גופכם ובין אם הרגשת חוסר הצניעות היא זו שמטרידה אתכם, עליכם להבין שהמטפל, בזמן הטיפול הוא כמו הרופא שלכם ולכן בראש סדר עדיפויותיו הוא לטפל בכם תוך התחשבות מירבית בצניעותכם. שנית, מעסים מנוסים טיפלו במאות אם לא באלפי לקוחות כך שלא במעניהם העירום שלכם והם כמובן יטפלו בכם במסירות על אף המגבלות שהמטופלים חשים בהן.

עיסוי זוגי עד הבית - באיזה טיפול לבחור?

ההמלצה שלנו היא עיסוי שוודי, ולא, אנחנו לא משוחדים ותכף תקבלו הסבר מפורט למה זו הבחירה שלנו ללא כל ספק.

עיסוי שוודי הוא אחד מהעיסויים הפופולריים ביותר בכל מכוני הספא ובאופן כללי , העיסוי הנפוץ ביותר בישראל. במהלך העיסוי המטפל משתמש בכפות הידיים, באמות ובמרפקים. בזמן העיסוי, תחושת השלווה והרוגע של המטופל נמצאת בשיאה. מקורו של העיסוי הגיע אל העולם, איך לא, משוודיה והוא פותח בראשית המאה ה-18 על ידי פר הנדריק לינג בעקבות פציעות שחווה במרפקיו. אחרי שהטיפול הייחודי הוגלה לארצות הברית הוא הופץ משם אל כל העולם. כחלק מהעיסוי המטפל מלטף ברכות, עושה תנועות לישה עדינות ומניעה את איבריו של המטופל בטכניקות מסוימות. 

יתרונותיו של העיסוי השוודי לזוגות

השוני בין עיסוי שוודי לבין שאר העיסויים הוא במטרתו המרכזית של העיסוי והיא לעורר מקסימום חושים, להירגע ולהרגיש משוחררים ברמה הגבוהה ביותר שניתן להגיע אליה, בקיצור, חוויה שמעוררת משיכה בין בני זוג. הטיפול מרכך את השרירים ומפחית את שחיקותם, מחזק אותם, מרגיע את מערכת העצבים, משחרר את זרימת הדם במקומות בהם האו עצור, מחייה את העור ומקל בכאבי ראש. השילוב בין פרטנר אהוב לצד טיפול מרגיע, מפיג מתחים, משחרר את הגוף וגורם לשיפור משמעותי במצב המנטלי. אנשים הסובלים מסטרס מתמשך או מדיכאון יכולים להעניק לעצמם מנוחה נפשית בזכות העיסוי השוודי. 

מחירו הממוצע של עיסוי שוודי זוגי הוא כ-500 ש"ח. 

מומלץ לקרוא גם על מסאז זוגי בתל אביב

תוכן עניינים
תוכן מומלץ עבורך:
מסאז' בספא או עיסוי מסוים? בחרו את האפשרות המתאימה