עיסוי עד הבית בהרצליה

האם מסאז' זוגי יכול לחזק את הקשר? אם אף אחד מבני הזוג לא מעסה מקצועי אפשר להזמין עיסוי עד הבית בהרצליה. ישנן סדנאות רבות המלמדות בני זוג כיצד לעסות אחד את השני, אך האם זה באמת מחזק את הזוגיות? 

לסדנאות אלה אין ממש כוונה להפוך מישהו למסאז'יסט מקצועי. סדנאות אלה נועדו כדי להחזיר את התשוקה והאהבה למגע בין בני זוג. זוגות רבים, אחרי שנות נישואין רבות לא מצליחים להקפיד על שגרת יחסים אינטימית ומכאן סדנאות אלה באות לעזור ולהחזיר את הפלפל אל הקשר. כמו גם, בזמן העיסוי שבני הזוג עושים אחד לשני, מתפתחות שיחות אינטימיות ורגשיות שלא עולות בדרך כלל בשגרה היומיומית והרי ידוע שתקשורת כנה וטובה בין בני זוג זה הסוד להצלחה זוגית ולזוגיות טובה לאורך זמן. עצם המחשבה על פינוק בן / בת הזוג בעיסוי נעים שיגרום להם ליהנות ולהסמיק זה שווה את הזמן והכסף שהוקדשו עבור הסדנה ללא כל ספק.

עיסוי עד הבית בהרצליה - עיסוי רפואי

רוב בני הזוג לא יודעים כיצד לעסות בצורה מקצועית או שבכלל רוצים ללמוד לעשות זאת. עיסוי עד הבית בהרצליה זהו פתרון מעולה לא פחות לתבלון היחסים בהזמנת זוג מעסים מקצועיים הביתה לקבלת טיפול זוגי יחד. טיפול זוגי בבית מאפשר אינטימיות וחיבור לשלווה כמו שלא ניתן להשיג באף מקום אחר. עיסוי זוגי עד הבית בהרצליה ניתן גם להזמין כדי לחגוג יום נישואין, יום שנה לזוגיות וימי הולדת. התחושות והשחרור שמתקבלות בעיסוי כזה בבית חשובים לא פחות מטיפול רפואי. טיפול במגע משחרר שרירים תפוסים, מחלץ עצמות, מפיג מתחים נפשיים, פורק לחצים ומגביר את זרימת הדם בגוף. עיסוי זוגי חיוני ועשוי לסייע בטיפול במחלות ובבעיות שונות, כמו למשל כאבי שרירים, פריקת מפרק, כאבי גב, הריון, כאבי ברכיים, סטרס ומתחים נפשיים. טיפול כזה יכול להיות יעיל יותר עבור אנשים מסוימים מטיפול רפואי בתרופות או משחות. 

עיסוי עד הבית בהרצליה - עסו בזוגיות

אם אתם יושבים זמן ממושך מול צג מחשב או מול הטלפון הנייד, כנראה שהצוואר שלכם נתפס מפעם לפעם. אז הנה לפניכם שיטה לטיפול עצמי בצוואר תפוס בעזרת בן/ בת הזוג בביתכם. את תרגילי השיטה יש לבצע 5 פעמים כל אחד תוך שמירה על מתיחות וכמובן לפי היכולות הגופניות של כל אחד מכם:

  • התנוחה הראשונה מתחילה בישיבה על כיסא עם הידיים שמוטות כלפי מטה. כעת עליכם לסובב את הכתפיים לאחור מספר סיבובים ואז לשחרר.
  • באותה ישיבה, לפפו את העורף עם כפות הידיים כשהן משולבות אחת לשניה, הימתחו אחורנית עד שתרגישו את המתיחה והישארו בתנוחה זו כמה שניות.
  • עכשיו שלבו שוב את כפות הידיים, הרימו אותן מעל הראש לכיוון התקרה ומיתחו אותן. גם בתנוחה זו החזיקה כמה שניות.
  • כעת בן / בת הזוג צריכים לגשת לעזרתכם. שכבו על הבטן על מצע רך (מיטה/מזרון/ספה) ועטו את ראשכם לאחד הצדדים. בקשו מבן הזוג ללחוץ בעדינות עם האגודל לאורך השכמות כלפי מעלה. הודיעו לו מראש להיזהר ולא לגעת בעמוד השדרה!
  • כעת בקשו ממנו שישלב את כפות הידיים שלו כשהן מונחות אחת על השנייה וכך, בתנועה סיבובית, לעסות את אזור השכמות מספר פעמים.

אז כפי שראיתם, הצגנו עבורכם מספר דרכים בהן תוכלו להכניס את העיסוי אליכם הביתה. בין אם זה בסדנה זוגית כדי ללמוד לעסות אחד את השני עם מדריך מקצועי, הזמנת מעסה עד הבית לבילוי רומנטי מבלי לצאת או טכניקה לעיסוי שתוכלו לעשות בעצמכם. כל הדרכים ישפרו משמעותית את מערכת היחסים שלכם והכי חשוב שהן לא כוללות התארגנויות ממושכות, נסיעות בפקקים, חיפוש אחר חנייה ועוד צרות הכרוכות בכמעט כל בילוי זוגי אחר. אז עכשיו כשאתם יודעים מה אתם יכולים לעשות ואיך לעסות, נותר לכם רק לקנות שמנים, נרות ריחניים ולארגן הפתעה מושלמת עבור בן/ בת הזוג שלכם. בהצלחה!

תוכן עניינים
תוכן מומלץ עבורך:
מסאז' בספא או עיסוי מסוים? בחרו את האפשרות המתאימה