עיסוי עד הבית

הפינוק, הרוגע, והשלווה האין סופית שמקבלים במסאז' זו תחושה מדהימה שאין שניה לה. ככל הנראה כל מי שאי פעם קיבל עיסוי מקצועי יסכים שהתחושה בזמן העיסוי ובטח אחריו היא בהחלט ממכרת. דמיינו לעצמכם שאתם חוזרים אחרי יום עבודה ארוך ומתיש, פושטים את הבגדים הכבדים, מרעננים את הבית עם מזגן ונרות ריחניים, מעמעמים את האורות, מדליקים נרות, רוחצים את כפות הידיים, כפות הרגליים והפנים ונשכבים על הבטן ברקע מוזיקת עולם מרגיעה לחוויה חושית מרבית כמו שתמיד חלמתם. בעצם, למה לדמיין את זה? אתם בהחלט יכולים לעשות את זה ולקבל עיסוי עד הבית! עכשיו לא רק מלכים ובעלי אמצעים נהנים מעיסויים בביתם, כי כל אחד יכול להזמין מעסה מקצועי עד הבית.

אפשר לעשות את זה לבד או יחד עם בן / בת הזוג. המסאז'יסטים מגיעים עם מיטת טיפולים, שמני עיסוי, מוזיקה וחיוך, הכל כדי ליצור את האווירה המושלמת בביתכם.
המסאז'יסטים ימרחו אתכם בשמן, ירפו את השרירים שלכם, יחלצו עצמות ופרקים, יפחיתו את תחושת הלחץ השגרתית שלכם ובעיקר תקבלו זמן של שקט ושלווה בלי לצאת מהבית.
הימנעו מהאמונה בסטיגמה שמטפלים המגיעים לבתים הם אינם מקצועיים כמו המטפלים במכוני הספא.

כמו גם, לא תמיד המחיר יהיה זול יותר או יקר יותר, מעסה מקצועי קובע את מחירו בהתאם למקצועיותו ולאיכות וכמות השירותים שהוא מספק. היתרון שבעיסוי עד הבית הוא החיסכון בזמן נסיע, מציאת חנייה, התרוצצות למציאת המקום וכו'. המעסה מגיע עד הבית ובכך חוסך לכם המון זמן. הזמן היחיד שנגזל מכם הוא זמן עיסוי נטו (חצי שעה עד שעה וחצי). יתרון נוסף בהזמנת עיסוי זוגי עד הבית הוא שניתן לעשות את זה כהפתעה לבן / בת הזוג. אין כאן שום סיכון שאיכשהו הם יגלו שהזמנתם עבורם עיסוי מפנק כי הכל קורה בבית. 

 

ובכן, בשורות הבאות נעסוק בנושאים הבאים: למי מתאים עיסוי בבית, סוגי עיסויים שניתן לעשות בבית, פרטים טכניים שכדאי לדעת לפני הזמנת טיפול ומחירו של עיסוי בבית.

למי מתאים עיסוי עד הבית

במקום לחפש מקום המספק עיסויים, אתם יכולים להביא את העיסוי אליכם הביתה, למקום הכי מרגיע והכי נוח בשבילכם. מטופלים רבים מתלוננים לאחר העיסוי בספא שאחרי העיסוי הם נאלצים לחזור לביתם בפקקים ואין דבר יותר מתסכל מזה כי מה שהכי תרצו אחרי העיסוי הוא לנוח ולישון. הרצון לעיסוי לא חייב לנבוע מצורך רפואי או טיפולי, לפעמים סתם מתחשק להתפנק או לפנק את בן / בת הזוג ולפעמים זה נובע מלחץ וחרדות מהעבודה, מהמשפחה וכדומה. טיפול עד הבית מתאים לכולם ללא הבדלי גיל. אך אם יש לכם מחלות כרוניות או הריון, גם בחודשי ההריון הראשונים, אתם חייבים להתייעץ עם הרופא שלכם לגבי מגבלות בעת העיסוי. גם לחתן / כלה ביום חתונתם מתאים מאוד להזמים מסאז' כדי לשחרר את הלחץ והחרדה מהאירוע והארגונים אליו בהפסקה של כשעה של שלווה מוחלטת.

סוגי עיסוי עד הבית מחיר

עיסוי במקום ובזמן הנוח ללא צורך בתיזוזים וחיפושים אחר מקום חנייה, עמידה בפקקים ובעיקר הזמן וכאב הראש כרוך בכך זו הבחירה המושלמת. עיסוי עד הבית מחיר שיכול לנוע בין 200-400 ש"ח לאדם וכפול מזה לזוגות. אז, איזה סוגי עיסויים תוכלו להזמין לביתכם? את רובם של העיסויים שאינם מצריכים אמבטיות מיוחדות, סאונה או ג'קוזי ניתן לעשות גם בבית: עיסוי תאילנדי, עיסוי שוודי, עיסוי סיני מסורתי, עיסוי אירוודה, עיסוי אבנים חמות, עיסוי שיאצו, עיסוי רקמות עמוק, רפלקסולוגיה ועוד רבים אחרים. רוב העיסויים בבית נמשכים כשעה וחצי כאשר חלקם קצרים יותר (כחצי שעה עד שעה) ואחדים ארוכים יותר משעה וחצי. קבלת עיסוי בלילות ובסופי שבוע לרוב תעלה יותר. עיסוי עד הבית מחיר גבוה לרוב בכחמישים אחוז מביום רגיל אז כדאי לקחת את הסוגייה הזו בחשבון. רבים מן העיסויים אינם מתאימים לנשים בהריון ולכן נדרשת אקסטרה זהירות בעת בחירת המעסה, לבדוק שהינו בעל הסמכה מקצועית לטיפול בנשים בהריון, ולברר מהרופא באילו תנוחות ניתן לעשות את העיסויים ובאילו תנאים כמו למשל הימנעות משמנים הגורמים לחימום יתר.

על הפרטים היבשים

כדי שתוכלו לקבל את סוג הטיפול שאתם רוצים בזמן המתאים ביותר עבורכם חשוב להזמין את התור לטיפול מראש עד כמה שניתן. אם תרצו לבחור את מין המטפל או המטפלת עליכם לציין זאת מראש אחרת מין המטפל שיישלח יקבע על פי סידור העבודה ונוחותו בלבד של המכון אשר ממנו הזמנתם. 

מחירו של עיסוי עד הבית לא תמיד קבוע ומשתנה מעת לעת. את המחירים הנמוכים ביותר ושלל הנחות מפנקות תוכלו למצוא באינטרנט ובאפליקציות קופונים. כמעט בכל עיר בארץ ישנו מכון ספא אחד לפחות שמחזיק גם במטפלים שיכולים לעשות לכם מסאז' בביתכם, במיוחד אם הינכם גרים באחת מהערים הגדולות בהם התחרות בין המעסים והמכונים היא גדולה במיוחד: תל אביב, ירושלים, חיפה, באר שבע, ראשון לציון, אשדוד ופתח תקווה.

לסיכום

אם אתם אנשים עסוקים במיוחד ואינכם יכולים לפנות יום שלם לחווית ספא מפנקת, אם אתם לא רוצים לנסוע למכון ספא או למסאז' רק בשביל שעת עיסוי אחת כדי להירגע או לשחרר שרירים תפוסים או אם אתם מעוניינים לעשות הפתעה לבן / בת הזוג שלכם, מסאז' עד הבית זה הפתרון המושלם עבורכם. כשעה וחצי של פינוק במקום האהוב עליכם – הבית שלכם. לאחר העיסוי תוכלו לנוח או ללכת לישון, להירגע לשחרר לחץ ולהרפות מחשבות שליליות. מעסים שמגיעים לבתים לרוב לא פחות מקצועיים ממעסים במכוני הספא ולפעמים אף מקצועיים יותר. הם דואגים ליצור לכם אווירה מרגיעה עם מוזיקה, מיטת מסאז'ים ושמנים ארומטיים ככה שלכם רק נשאר להרגיש בנוח וליהנות מהטיפול שבחרתם.

מומלץ לעיין גם בעמוד לוח פרסום עיסוי

תוכן עניינים
תוכן מומלץ עבורך:
מסאז' בספא או עיסוי מסוים? בחרו את האפשרות המתאימה